تحقیق روایاتموضوع و من گھڑت روایات

عورت کی بدخلقی پہ صبر سے متعلق حدیث کا حکم

عورت کی بدخلقی پہ صبر سے متعلق حدیث کا حکم

_______________________________

ایک حدیث احیاء علوم الدین میں پائی جاتی ہے ، وہ اس طرح سے آئی ہے ۔

من صبر على سوءِ خلقِ امرأتِه أعطاه اللهُ من الأجرِ مثلَ ما أعطى أيوبُ على بلائِه ، ومن صبرت على سوءِ خلقِ زوجِها أعطاها اللهُ مثلَ ثوابِ آسيةَ امرأةِ فرعونَ۔ (الاحیاء: 2/39)

ترجمہ: جس مرد نے بیوی کی بدخلقی پر صبر کیا اللہ تعالی اس کو اتنا ہی اجر دے گا جتنا ایوب علیہ السلام کو ان کی آزمائش پر دیا تھا اور جس عورت نے اپنے شوہر کی بدخلقی پر صبر کیا تو اللہ تعالی اسے فرعون کی بیوی آسیہ کے اجرکے برابر ثواب دے گا۔

یہ حدیث امام غزالی کی کتاب احیاء علوم الدین میں موجود ہے، اس کتاب کے مخرج عراقی نے کہا کہ اس کی کوئی اصل نہیں ۔ یہی بات شیخ ناصرالدین البانی ؒ نے بھی کہی ہے ۔دیکھیں (السلسلة الضعيفة:627)

بقلم مقبول احمد

نوٹ : کسی نے اس حدیث کا امیج بناکر اس پہ بخاری ومسلم کا حوالہ دے دیا ہے ، اس لئے یہ بات دھیان رہے کہ یہ بخاری ومسلم میں موجود نہیں ہے ۔

Tags

شیر سلفی

شیر سلفی ایک بلاگر اور ویب ڈیزائنر ہیں۔ احیاء السنۃ ویب سائٹس کے تکنیکی معاون ہیں۔ جو کہ اردو ، پشتو، انگریزی میں قرآن و سنت کی دعوت پر مبنی ہیں۔ اس ویب سائٹ (دفاع حدیث) کے منتظم ہیں۔ جو کہ احیاء السنۃ کا ہی ایک پروجیکٹ ہے۔ اپنی ایک کمپیوٹر تعلیمی ویب سائٹ بھی www.sahlatech.com کے نام سے چلا رہے ہیں۔ آپ ان سے sher.salafe@gmail.com پر رابطہ کر سکتے ہیں۔

Related Articles

Back to top button
Close