1: حدیث اعراب کے ساتھ:[sta_anchor id=”top”]
2: حدیث عربی رسم الخط میں بغیراعراب کے ساتھ:
3: حدیث اردو رسم الخط میں بغیراعراب کے ساتھ:
[/quote]
حدیث اعراب کے ساتھ: ⇪ [sta_anchor id=”artash”]
حدیث نمبر:793
حدیث عربی بغیراعراب کے ساتھ: ⇪ [sta_anchor id=”arnotash”]
793 ـ حدثنا مسدد، قال أخبرني يحيى بن سعيد، عن عبيد الله، قال حدثنا سعيد المقبري، عن أبيه، عن أبي هريرة، أن النبي صلى الله عليه وسلم دخل المسجد فدخل رجل فصلى ثم جاء فسلم على النبي صلى الله عليه وسلم فرد النبي صلى الله عليه وسلم عليه السلام فقال ” ارجع فصل فإنك لم تصل ” فصلى، ثم جاء فسلم على النبي صلى الله عليه وسلم فقال ” ارجع فصل فإنك لم تصل ”. ثلاثا. فقال والذي بعثك بالحق فما أحسن غيره فعلمني. قال ” إذا قمت إلى الصلاة فكبر، ثم اقرأ ما تيسر معك من القرآن، ثم اركع حتى تطمئن راكعا، ثم ارفع حتى تعتدل قائما، ثم اسجد حتى تطمئن ساجدا، ثم ارفع حتى تطمئن جالسا، ثم اسجد حتى تطمئن ساجدا، ثم افعل ذلك في صلاتك كلها ”.
793 ـ حدثنا مسدد، قال اخبرنییحیى بن سعید، عن عبیداللہ، قال حدثنا سعیدالمقبری، عن ابیہ، عن ابی ہریرۃ،ان النبی صلى اللہ علیہ وسلم دخل المسجد فدخل رجل فصلى ثم جاء فسلم على النبی صلى اللہ علیہ وسلم فرد النبی صلى اللہ علیہ وسلم علیہالسلام فقال ” ارجع فصل فانک لم تصل ” فصلى، ثم جاء فسلم على النبی صلى اللہ علیہ وسلم فقال ” ارجع فصل فانک لم تصل ”. ثلاثا. فقال والذی بعثک بالحق فمااحسن غیرہ فعلمنی. قال ” اذا قمت الى الصلاۃ فکبر، ثم اقرا ما تیسر معک من القران، ثم ارکع حتى تطمئن راکعا، ثم ارفع حتى تعتدل قائما، ثم اسجد حتى تطمئن ساجدا، ثم ارفع حتى تطمئن جالسا، ثم اسجد حتى تطمئن ساجدا، ثم افعل ذلک فی صلاتک کلہا ”.
اردو ترجمہ: ⇪ [sta_anchor id=”urdtrjuma”]
تشریح : اسی حدیث کو بروایت رفاعہ بن رافع ابن ابی شیبہ نے یوں روایت کیا کہ اس شخص نے رکوع اور سجدہ پورے طور پر ادا نہیں کیا تھا۔ اسی لیے آنحضرت صلی اللہ علیہ وسلم نے اسے نماز لوٹانے کا حکم فرمایا۔ یہی ترجمہ باب ہے۔ ثابت ہوا کہ ٹھہر ٹھہر کر اطمینان سے ہر رکن کا ادا کرنا فرض ہے۔ اس روایت بخاری میں یہ ہے کہ آپ نے فرمایا کہ پڑھ جو تجھے قرآن سے آسان ہو۔ مگر رفاعہ بن رافع کی روایت ابن ابی شیبہ میں صاف یوں مذکو رہے۔ ثم اقرا بام القرآن وما شاءاللہ یعنی پہلے سورۃ فاتحہ پڑھ پھر جو آسان ہو قرآن کی تلاوت کر۔ اس تفصیل کے بعد اس روایت سے سورۃ فاتحہ کی عدم رکنیت پر دلیل پکڑنے والا یا تو تفصیلی روایات سے نا واقف ہے یا پھر تعصب کا شکار ہے۔
English Translation:[sta_anchor id=”engtrans”] ⇪